Reklama

Ideální rodina z pohledu TV reklam-názory

Vanda (Po, 14. 12. 2009 - 00:12)

Bezva, Radime, a teď něco třeba o českých teenagerech...:)))

Andrea (Út, 13. 1. 2009 - 07:01)

Radim psal moc pěkně a vtipně. Hezký:-)

Petr (Út, 13. 1. 2009 - 07:01)

Kdo vás nutí se na ty stupidní reklamy dívat?

Laboratoár G. (Út, 13. 1. 2009 - 00:01)

Pečuj o sebe!

Milan Kundera (Čt, 25. 10. 2012 - 20:10)

Reklama je navoněná zdechlina.

Magda (Čt, 25. 10. 2012 - 15:10)

Radimův pohled na reklamní...Bara to skvele napsala,naprosty souhlas!

Pohled (Čt, 25. 10. 2012 - 14:10)

Radima je sice skvělý, ale už z reakcí na jeho příspěvek lze usoudit, že reklamy splnily svůj účel. Reagujeme na ně, smějeme se jim, hodnotíme je a tak se nám dostávají do podvědomí. V obchodě pak stačí dobže nastražený výrobek, v hlavě se nám to spojí a šup už je v košíku.A vo to go

Bára (Čt, 25. 10. 2012 - 14:10)

Můj děda , dej mu...Radimův pohled na reklamní rodinu je opravdu skvělý! Na to, že jde o 6 let starý příspěvek (a tudíž můžeme srovnávat s dneškem), je zarážející, že si ty stupidity v TV necháváme stále vtloukat do hlavy. Dnešním mladým lidem už na tom ani nic zvláštního nepřipadá. Věří tomu a snaží se žít podle reklam, už mají totálně vymytý mozek. Dobrá věc reklamu nepotřebuje, ta se chválí sama - tak to také říkávala moje babička. A taky říkala, že 100x nic umořilo i osla. Jsme už dostatečně umoření? Stačí se podívat na film Bony a klid - taky vám dnešní "obchodní zástupci" připomínají veksláky? Že se děvčata snaží vypadat a chovat jako prostitutky a ještě jsou štěstím bez sebe, že je nazývají "zlatokopky"? Dobře promasírovaný národ!!!

!!! (Čt, 25. 10. 2012 - 14:10)

Můj děda , dej mu odpočinutí lehké, vždy tvrdil, že každý výrobek který potřebuje reklamu smrdí, a zdálky se mu vyhni! Dobrý výrobek ji nepotřebuje, ten se prodává sám. A dobrý výrobek si zákazníky získá sám! A proto vyhněte se všem reklamním výrobkům! A druhá věc je jak říkají Angličani, já nejsem tak bohatý abych si mohl dovolit kupovat levné věci! Ta levná věc vás vždy přijde nakonec daleko dráž, než pořádný výrobek i když trochu dražší.Máte aspoň pořádnou věc a né nějaký drek, co se vám do měsíce rozpadne a zbudou vám jen oči pro pláč!!

Lenka (Čt, 25. 10. 2012 - 08:10)

pro mě je reklama zcela kontraproduktivní vždy přepínám na jiný program a ten mě mnohdy tak zaujme, že už se na původní vyseru a sleduju ten nový.

Lenchen (Čt, 25. 10. 2012 - 02:10)

reklama je pro nás jako přestávka na wc, uvření si čaje, sundání prádla ze šňury a pod.

kobe (St, 20. 12. 2006 - 05:12)

raro dle tvych znalosti mas doktorku prolezlou skrz naskrz a vsechen cas travis u pocitace kde te ona temata hodne zajimaji.
a jeste si zapomnela napsat tamtu manchesterku ci koho,co sousta arabaky a potrhlou raru co vsechny urazi.

štěpa (Út, 19. 12. 2006 - 23:12)

Radime dost dobrý dlouho jsem se tak nezasmála ,a k tomu tématu já zas mám pocit že celý národ dělá jen v kancelářích,ale je jasné že natočit reklamu z továrny by nemělo ten efekt.kdyby si tam začaly mazat unavené nohy gelem dělnice byla by to docela sranda..

Anti reklamář (Út, 19. 12. 2006 - 18:12)

Praktikuji to asi 2 roky. Začínal jsem trubičkami prům. 3 mm, postupně jsem přidával a teď používám orig. silikonové cévky.Močová roura se přizpůsobí, používám lubrikační gel s Tea Tree oil. Ze začátku po aplikaci to při močení trochu řezalo ale teď je to bez problémů. Je to nepopsatelně příjemný pocit, když cévkou projíždíte zúžením v místě prostaty.Tak se vlastně dráždí prostata. Takto se můžete dráždit "jak dlouho" chcete a nedojde k ejakulaci a při tom zažíváte nepopsatelné pocity. Už ten pocit, že máte v penisu zastrčenou takovou trubku, která vás příjemně dráždí je rajcovní a když si jdete např. zaběhat!!!

Jarda (Ne, 17. 12. 2006 - 04:12)

Veroniko, mylis se - a to hodne.
Cesi jsou zrovna takovi, jako zbytek sveta, nejsme o nic normalnejsi, chytrejsi a sikovnejsi, i kdyz si to o sobe kolektivne stale myslime, protoze jsme za komousu ve ctvrtek stavali frontu na nedostatkove knizky.
Nasim "radarem na normalnost" ti muze byt taky treba to, ze reklama uvede levne pracky v obchodnim centru, kde je nasledne fronta aut na nekolik hodin a lide se tam perou.
Nejedeme tam a nepereme se vsichni, ale zrovna tak to vsichni neignoruji.
To je jako ta zahada jmenem TV Nova. Kohokli se zeptas, tak se na ni on ani "nikdo v jeho okoli" nekouka a pritom je to nejsledovanejsi televizni stanice:)

Veronika (So, 16. 12. 2006 - 11:12)

Ale stejně si myslím, že češi jsou vůči reklamám do jisté míry imunní - po tom, co se nám po dlouhou dobu předkládalo a vnucovalo máme nejspíš "radar na normálnost", alespon' mám takový dojem.Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by reklamy bral vážně.

Návštěvník (So, 14. 10. 2006 - 00:10)

kdyby lidi ty reklamovane vyrobky nekupovali, nebyly by ani reklamy.

Eli (Čt, 12. 10. 2006 - 23:10)

Skvely pribh, pro plno lidi bohuzel pravdivy,-)Nechapu proc pro vetsinu lidi,je reklama jak magnet:-(

Lenka (Čt, 12. 10. 2006 - 21:10)

raro,jde vidět,že se u kompu určitě nenudíš..Kolik Ty toho zvládneš navštívit,to je úžasné..Ale musím s Tebou souhlasit,problémy některých lidí bych "určitě"chtěla mít..a taky jsem se u Tvého přízpěvku pobavila..

Era (Út, 3. 10. 2006 - 10:10)

...a píšeme hrubky. oprava - my!

Reklama

Přidat komentář