Reklama

píštěl

Default User Image
Marta (Pá, 16. 2. 2024 - 21:02)

Příběh s píštělý pokračuje, již 7 den po zákroku, nic moc, ale lepší než bezprostředně po zákroku. Modlím se, aby se to dobře hojilo, nervy pracují na plné obrátky. Držím palce, všem kdo tímto problémem prochází. 

Default User Image
Marta (Po, 12. 2. 2024 - 20:02)

Mělo tam být 4 dny po zákroku.

Default User Image
Marta (Po, 12. 2. 2024 - 20:02)

Mám tři dny po operaci píštěle, vyřízly to, ale nezašili, aby se to navracelo, musím často sprchovat až do bolesti, je to opravdu očistec, ale žít s píštélý celý živost bych fakt nechtěla, byla jsem u zmíňého docenta Horáka, skvělý prokolog i chirurg, takovou péči od něj jsem od žádného lékaře nezažila, na stolici jsem se odvážila až 4 den po zákroku. 

Jinak sprchuji nejméně 8x - 10x denně, je to náročné na psychiku, ale jak říkám věcné bych s tím žít nechtěla. Za mě doporučuji dr. Horáka a kliniku dr. Pírka, je to soukromé, ale za tu super péči to stojí.  

Default User Image
Marta (Po, 4. 12. 2023 - 20:12)

Dobrý den,

píštěl se mi utvořila po absesu, chyrurgicky mi absas vyřízli a vyčistili na chir. ambulanci, jak píšete nezájem o můj problém, jak už jste tu zmiňovali, bolest šílená, ale k proktoligovi mě neposlali, tak jsem jela za čas na soukromou kliniku s hemeroidama, tam mi lékař konstatoval, že mám píštěl (u mé odvoďačky nezájem, na chir. ambulanci odmítám jít), takže jsem objednaná k panu Doktorovi Horákovi 7.12. Spolupracuje se soukromou klinikou, do státní instituce by mě nikdo nedostal. Píštěl mi občas sama praskne, tak jí vymačkám a dám framikoin a hyiodine, sprchuji a udržují sterilní. Jinak konzultovala jsem ještě můj problém s jedním lékařem, v době operace mám užívat doplňky stravy, které podporují hojení. Bylo mi sděleno, že když je budu užívat tak by se to vracet nemělo. Takže držím pěsti všem a přeji brzké uzdravení a život bez píštele. 

Vlaďka (Po, 2. 5. 2022 - 07:05)